Tap to unmute

DRAMAT FILIPA ZABIELSKIEGO | SHAME CZY SHAME 11

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 25 lis 2022

Komentarze • 80

  • Kesebii
    Kesebii 2 miesięcy temu +216

    Po samej miniaturce byłem przekonany że to będzie jakaś prawdziwa drama z Zabielskim (nie śledzę polskiego internetu aż tak żeby wiedzieć co kto robi) a to tylko ten syf program xD

    • Jakub Adamczyk
      Jakub Adamczyk 2 miesięcy temu +1

      Profesjonalny clickbait 😂

    • Kaychi
      Kaychi 2 miesięcy temu +9

      Dzięki za zaoszczędzenie czasu xD

  • koras
    koras 2 miesięcy temu +66

    Super odcinek, obejrzałam minutę ale już wiem wszystko XDD

  • Amelia Bera
    Amelia Bera 2 miesięcy temu +21

    To aż boli w oczy jak sami uczestnicy mają dość tego shitu XD

  • Satorusiek v.2.0
    Satorusiek v.2.0 2 miesięcy temu +8

    Mam takie pytanie. Czy ten Filip potrafi mówić normalnie czy on zawsze musi każde słowo powiedzieć z tą samą prędkością, głośnością, tonacją i długością? Bo dochodzę do wniosku, że on jest jakiś tam znany a mówić nie umie.

  • Sara Mucha
    Sara Mucha 2 miesięcy temu +58

    Dzięki Julcia i Ayden za sprawienie, że ten program jest jakkolwiek do obejrzenia.
    Miłego dnia oglądającym

  • Maciej Adamczyk
    Maciej Adamczyk 2 miesięcy temu +21

    Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba Twój makijaż dzisiejszy :D

  • Żyjący Człowiek
    Żyjący Człowiek 2 miesięcy temu +33

    Zmieniłaś kolor pasty do zębów? XD

  • Christian Woman
    Christian Woman 2 miesięcy temu +17

    Jest nowy program " Bitwa Tiktokerow"... Może byś oceniła? Jest o wiele gorzej niż w Shame czy Shame...

    • Ms Kicia
      Ms Kicia 2 miesięcy temu +2

      Może być gorzej?

  • XWillowka
    XWillowka 2 miesięcy temu +12

    Obstawiam że to będzie świetny odcinek, zważywszy na sam tytuł i początek 😘

  • 33kiraii
    33kiraii Miesiąc temu

    Mnie za każdym razem zadziwia jakość tego programu xD

  • Wojciech Sontowski
    Wojciech Sontowski 2 miesięcy temu +4

    Prostracja, myślę że odpuść sobie tę serię, i tak nie ma w Shame nic ciekawego :D

  • Justyna K Lambert
    Justyna K Lambert 2 miesięcy temu +5

    Jestem ciekawa, czy na zakończenie tej serii będziesz miała jakiegoś gościa specjalnego xD

  • Anna Warsz
    Anna Warsz 2 miesięcy temu +1

    Szczerze dzięki, że to oglądasz inaczej nie wiedziałabym o tych "dramach" 😆

  • soojin supremacy
    soojin supremacy 2 miesięcy temu +1

    Julcia wstawia odcinek = od razu lepszy dzień 💗💗

  • Yojeongie Slay
    Yojeongie Slay 2 miesięcy temu +4

    Nowy odcinek i od razu lepszy humor

  • no nie wiem
    no nie wiem 2 miesięcy temu +1

    no w końcu!!! już nie mogłam żyć bez inspiracji płynącej z inspirujące postawy inspirującego Filipa Zabielskiego!

  • Lena Masztalerz
    Lena Masztalerz 2 miesięcy temu

    Siemka Julka 🥰🥰🥰Miłego oglądania 🥰🥰🥰

  • Ula M
    Ula M 2 miesięcy temu +6

    "Nie czujesz się źle, czułaś się dobrze" xd tak to działa

  • Julia Turzińska
    Julia Turzińska 2 miesięcy temu +1

    Kocham twoje filmy 🤙♥️♥️♥️

  • pepe312
    pepe312 Miesiąc temu

    Aż szkoda że to był prank

  • Unix_uss
    Unix_uss 2 miesięcy temu +8

    omg druga lol 🍄tęskniłam za fame czy shame 💖
    Filip Zabielski mój idol hahahahhh 🌱🤘❤

  • 89SoulMusic
    89SoulMusic 2 miesięcy temu

    dzięki Ayden i Julko za zrobienie z tego syfu czegokolwiek😆

  • Ktonsens
    Ktonsens 2 miesięcy temu +1

    Kara jest jak wrócenie do szkoły i pytanie się nauczycielki czy można iść do toalety w trakcie lekcji

  • D E A T H_E A T E R
    D E A T H_E A T E R 2 miesięcy temu +8

    Gdzie odcinek z perfect picture ja się pytam ?

  • Maciej R.
    Maciej R. Miesiąc temu

    Życie świnek morskich jest ciekawsze. Nie mam świnek, ale podskórnie czuję, że ich egzystencja w klatce coś znaczy, ma sens.

  • xc.magnus. bane
    xc.magnus. bane 2 miesięcy temu +1

    Tak jestem Maciej i posralem się ze śmiechu z tego pranka 😐

  • Codzienna Dawka Śmiechu
    Codzienna Dawka Śmiechu 2 miesięcy temu +2

    Totalnie nie znam tych ludzi z tego programu, ale jakoś mi szkoda Filipa. Upatrzyli sobie kozła ofiarnego

  • Sachimi_
    Sachimi_ 2 miesięcy temu +2

    Jeju ten odcinek zleciał w chwilę

  • «Skylore» aka simsiara
    «Skylore» aka simsiara Miesiąc temu

    jezu ten głos tego od duchuw nwm jak sie on nazywa to tak brzmi tak smutno tak depresyjnie tak
    zjebanie że to poprostu hit

  • Ula M
    Ula M 2 miesięcy temu +1

    Miłego urlopu. Tak ja zapierdalałam w szkole. Miło z twojej strony

  • Marian Donica
    Marian Donica 2 miesięcy temu +3

    Akurat szukałem czegoś do kakao

  • Greta Wołoch
    Greta Wołoch 2 miesięcy temu +1

    Z każdym odcinkiem co raz bardziej zakochuję się w Twoich makijażach, wyglądasz cudownie 😍

  • Kerfuś
    Kerfuś 2 miesięcy temu +6

    kiedy perfect picture 😭😭

  • Fatimson
    Fatimson 2 miesięcy temu +1

    jak ktoś mówi słowo "prank" to mnie aż skręca. Nie można zamiast tego powiedzieć "żart'? Mam dosć...

  • markotnanatkapietruszki
    markotnanatkapietruszki 2 miesięcy temu +1

    Ten husky zrobił mi dzień.

  • Anita
    Anita 2 miesięcy temu +1

    ale śliczny makijaż juleczka

  • Zosja
    Zosja 2 miesięcy temu

    Filip zabielski tym czasie na walsce mamo bije się XD

  • aleksandra
    aleksandra 2 miesięcy temu

    co to za pomadka na ustach? sliczna jest

  • Konrad Szela
    Konrad Szela 2 miesięcy temu +1

    błazny internetu polski Yt posysa

  • Aleksandra K.
    Aleksandra K. 2 miesięcy temu +1

    Dym+Dramy = Drymy

  • zaska
    zaska 2 miesięcy temu

    Proszę błagam skomentuj program magia nagości to jest po prostu kontent który sam się pisze XD

  • ThePTLStudio
    ThePTLStudio 2 miesięcy temu

    Ale ten zabielski poszedł w krzaki w końcu się załatwić, tak?

  • Therxee Lmao
    Therxee Lmao 2 miesięcy temu

    0:34 - nasi widzowie? XDD

  • Maciej_Hawk
    Maciej_Hawk 2 miesięcy temu +4

    3:51 tak akurat srałem

  • Loroxy lps
    Loroxy lps 2 miesięcy temu

    fajny odcinek
    hej,czy byś mogła wrócić do nagrywania lps pliiis uwielbiam kanał the pudding lps

  • Igrid Kimi
    Igrid Kimi 2 miesięcy temu

    To się nadaje tylko do dłuższej posiadówki w kiblu

  • mayam
    mayam Miesiąc temu

    Aleeeee makijaz. Skad masz zielony eleiner?

  • Karol 0lisak
    Karol 0lisak 2 miesięcy temu +2

    kiedy Perfect Picture

  • ♡Yae♡
    ♡Yae♡ 2 miesięcy temu +3

    3:50 no z imieniem trafiłaś akurat 💀

    • AngelWithaShotgun
      AngelWithaShotgun 2 miesięcy temu

      Boze widze cie tutaj codziennie XDD kocham twoje komentarze

  • Jajkopies
    Jajkopies 2 miesięcy temu

    Moje ulubione kreski dotychczas

  • Flippo
    Flippo 2 miesięcy temu

    Filip Zabielski 😊😘🤩🤩🤩🤪🤪🤪

  • Jkkk_L
    Jkkk_L 2 miesięcy temu

    We nagraj cos ciekawszego kiedys

  • ktoś na pewno
    ktoś na pewno 2 miesięcy temu +1

    the kardashians po roku w Polsce

  • ArekThc Swiety
    ArekThc Swiety 2 miesięcy temu

    O masakra co ja oglądam...

  • Alicja Chudzińska
    Alicja Chudzińska 2 miesięcy temu

    Gdzie jest oglądanie pokolenia jutra?

    • MigoqAki
      MigoqAki 2 miesięcy temu

      ten program się skończył

  • Shigaru
    Shigaru 2 miesięcy temu

    Aaaa co to za muzyka z kreskówki wesoła jakby wymyślił ja szatan. Hyyyy hyyyy yyy yyy pfff uuuuiu plazmoblotem i zdechlymi nano owado bionami

  • brak pomysłów
    brak pomysłów Miesiąc temu

    siema niedźwiedzie

  • Marlena
    Marlena 2 miesięcy temu +2

    5:10 Flex urlopem zbędny xD

    • Ms Kicia
      Ms Kicia 2 miesięcy temu

      Haa! Biedaaaaaaaki

    • Marlena
      Marlena 2 miesięcy temu

      @Gruby no xD

    • Gruby
      Gruby 2 miesięcy temu +2

      Zabolało? XD

  • Maja Weronika Moczulak
    Maja Weronika Moczulak 2 miesięcy temu

    pierwszy komemtarz 😊😊

  • Maffcio
    Maffcio 2 miesięcy temu

    Ale heca.

  • Musiaczek 79
    Musiaczek 79 2 miesięcy temu

    Pierwszy

  • Omoko_ill
    Omoko_ill 2 miesięcy temu

    Drama??? To takie nie podobne do Filipa

  • LisQ
    LisQ 2 miesięcy temu +1

    A te zielone kreski na oczach to tak na serio, czy to taki humor nowoczesny

    • LisQ
      LisQ 2 miesięcy temu

      @Gruby Mam ich kilka w życiu. Pytanie bez związku. A ja chcę poznać odpowiedź na moje pytanie. Nie pomagasz.

    • HARADA
      HARADA 2 miesięcy temu

      @Gruby a z gównianym mejkapem

    • Gruby
      Gruby 2 miesięcy temu +2

      Ale z czym ty masz problem XD